(Financieel) administratief medewerker [Netherlands]


 

$ads={1}

Een once in a lifetime kans

Lagant is een leuke club verandergidsen die onze klanten helpen met veranderen. Binnen Lagant kennen we drie “lines of business”, namelijk: opleidingen, consultancy & interim dienstverlening. Als financieel administratief medewerker werk je binnen Lagant Groep en zal je de werkmaatschappijen binnen de Lagant Groep ondersteunen met financieel administratief werk.

Dit ga je doen

Als financieel administratief medewerker beheer je voornamelijk de crediteuren- en debiteurenadministratie alsmede de verwerking van de salarissen. Je controleert, boekt en stelt facturen op, verwerkt mutaties, ondersteund bij de planning & control cyclus en produceert financiële management informatie op basis waarvan beleidsbeslissingen kunnen worden genomen. Daarnaast verwerk je de urenregistratie, ziekmeldingen en houd je aflopende contracten in de gaten.

En omdat we een klein flexibel bedrijf zijn, springen we allemaal overal in waar nodig. Dat is super leerzaam en heel erg leuk, vinden we zelf. Zo is elke werkdag net even anders!

Wat levert het jou op?

  • Een unieke parttime job waarbij je in eerste instantie 24-32 uur per week op kantoor werkt verdeeld over 3-4 dagen.
  • Een marktconform salaris o.b.v. een fulltime dienstverband, afhankelijk van leeftijd en ervaring.
  • Een laptop.
  • Uitzicht op vast contract en uitbreiding van de uren.
  • Ieder kwartaal een borrel
  • 25 vakantiedagen o.b.v. een full-time dienstverband.
  • Vakantiegeld (8%).
  • Een bedrijfsbonusregeling; als het goed gaat met Lagant, gaat het goed met jou
  • Mogelijkheid om (incidenteel) thuis te werken.
  • Aandacht voor elkaar, toffe uitjes en veel gezelligheid.

Wat wij belangrijk vinden?

  • Afgeronde MBO/HBO opleiding in de richting van financiële administratie en al een aantal jaren werkervaring.
  • Kennis van- en ervaring met AFAS.
  • Ervaring in training of consultancy organisatie is een pré.
  • Ervaring met loon- en financiële administratie en officiële instanties zoals het UWV.
  • Je kunt (goed) overweg met MS Office - en dan vooral Excel (vereist)- en werkt graag met systemen en processen.
  • Je bent nauwkeurig, zelfstandig en zorgvuldig, en hebt een goede dosis organisatorisch vermogen.
  • Je bent niet op je mondje gevallen en bent in staat op verschillende niveaus te communiceren.
  • Je weet van aanpakken en je hebt een pro-actieve houding.
  • Je zorgt ervoor dat de administratie dusdanig strak in orde is dat een audit een fluitje van een cent is :-)
  • Je woont in de buurt van Utrecht.
  • Allerbelangrijkst: Je hebt er zin in!

Enthousiast! En dan?

Solliciteer! Binnen 3 werkdagen hoor je dan van ons. We bellen dan om even kennis te maken en jouw wensen te bespreken. Daarna maken we afspraak in real life bij ons op kantoor voor een échte kennismaking, persoonlijk en professioneel. Worden we blij van elkaar? Dan doen we je snel een aanbod!

Eerst even babbelen voordat je solliciteert? Daar maken we tijd voor. Bellen maar: 06-28508594.

Functievereisten

  • Je vindt het leuk om met administratieve en financiële zaken bezig te zijn en je regelt dit strak.
  • Je hebt aantoonbare ervaring met loonadministratie en financiële administratie.
  • Je woont in de buurt van Utrecht.
  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en Engels.

4x JA? Kom dan gezellig bij Lagant werken! Solliciteer nu :)

Soort dienstverband: Parttime, Onbepaalde tijd
Parttime uren: 24-32 per week

Salaris: €2.200,00 - €3.000,00 per maand

Rooster:

  • ma-vr

Soorten aanvullende vergoedingen:

  • Bonusregeling

Werklocatie: Hybride werken in 3542 DR Utrecht

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال